poniedziałek, 30 lipca 2018

Sierpień. Premiery i Zapowiedzi

Lipiec był ciężkim miesiącem na czytanie i prowadzenie bloga itp. sprawy. Trwał u nas remont pokoju. Jeszcze mamy takie drobne rzeczy, aby dojść do końca. Ale korzystać już z niego możemy
Także miałam trochę rzeczy na głowie :)  Jeżeli bylibyście ciekawi mogłabym wrzucić zdjęcia przed i po :) Do tego doszedł kac książkowy po przeczytaniu Trzech metrów nad niebem, nie potrafiłam sięgnąć po jakąś inną książkę. Teraz w moich rękach wylądowała Kropla zazdrości, morze miłości Natalii Sońskiej. Mam nadzieje, że pomoże mi wrócić do czytania :)Trzy metry nad niebem na pewno ma miejsce w czołówce przeczytanych przeze mnie książek w 2018 roku. Niestety nie napisałam recenzji, ale dla mnie była to jedna z lepszych książek. Na pewno warto po nią sięgnąć. Miałam ją w wersji kieszonkowej i bardzo, bardzo chciałabym kupić całą serię w wersji normalnej. A kupowanie drugi raz tej samej książki nigdy mi się nie zdarzyło. Więc na pewno to coś znaczy :)
Zaczęłam nowy projekt związany z książkami, a w zasadzie trwa to już od początku roku. ale teraz bardziej przy tym przysiadłam i niestety ma to trochę wpływ na moje czytanie i bloga. Bo niestety czas na takie swoje sprawki mam dopiero, gdy dzieci zasną, a że w trakcie remontu dzieciaki zasypiały głównie koło godziny 22 to całkowicie skracało mi czas, ale mam nadzieje, że powoli wrócimy jakoś do normalności i uda mi się wszystko ze sobą pogodzić.

A teraz czas na ZAPOWIEDZI, których też niestety nie będzie dużo ponieważ jakoś ostatnio zamiast na książki patrzę na duże szafy, zasłony, firanki, dywaniki i maty. Mimo wszystko coś tam ciekawego wpadło mi w oczy. I jak zwykle nie obejdzie się bez wydawnictwa Czwarta Strona, która po prostu wydaje znakomite książki. a ich okładki są obłędne :)






Tym razem nie zabraknie też książeczek dla dzieci:




Tym razem trochę tych książek przykuło moją uwagę. I jak zawsze proszę was o napisanie w komentarzu jakie książki was zainteresowały. No i czy czytaliście Trzy metry nad niebem? Czy wam się także spodobała? A może dopiero zamierzacie po nią sięgnąć? NA koniec chciałabym was zaprosić na mojego Facebooka i instagrama, tam staram się na bieżąco pisać co czytam i czy mi się to podoba :)

Facebook
Instagram

1 komentarz:

  1. Nie czytałam książki "Trzy metry nad ziemią". Jeśli zaś chodzi o książki, które Cię zainteresowały w sierpniu to z tych wszystkich to jedna mi wpadła w oko. Oczywiście chodzi mi o Gargaś i "Namaluj mi słońce". Z tymże jest to książka wydana w nowym wydaniu zatem nie jest nowością. Jednak jeśli jej nie czytałaś to faktycznie warto po nią sięgnąć, a to wydanie jest bardzo ładne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń