poniedziałek, 2 lipca 2018

Premiery i Zapowiedzi Lipca + Codzienność

Nowy miesiąc to nowe premiery. Ale dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam co działo się w czerwcu. Kiedyś tworzyłam o tym osobne co miesięczne posty. Ale jakoś koniec końców robiło się to męczące. Tworzące na siłę. Postanowiłam , wtedy ze jak cos ciekawego wydarzy się w danym miesiącu to wam o tym napiszę. A w czerwcu mój trzy latek stał się czterolatkiem :) Więc postanowiłam się wam tym pochwalić Jednocześnie korzystając z okazji ukaże wam tort robiony i zdobiony moimi rękami. Chociaż jeżeli chodzi o wygląd to chyba nie ma się tu zbytnio co chwalić. Miała być to piłka, ale wyszło cos takiego. Najważniejsze, ze synkowi się podobało to w końcu jego święto :) A w smaku był wyśmienity. Uwierzcie na słowo  :) Cztery lata jak to szybko zleciało dopiero co taki mały raczkował po podłodze. A tu już od września czeka nas przedszkole. Dosłownie minęło jak jedno pstrykniecie palcami. Ja swoje dwadzieścia siedem będę mieć w sierpniu. Coraz bliżej trójka z przodu...

Zanim przejdziemy do Premier na Lipiec. Chciałbym wam zaproponować nowy styl tej serii. Stawiałabym wam tylko zdjęcia książek z podlinkowanym opisem. A zamiast opisu rozpoczynałabym post tak jak dzisiaj. Pisałabym wam o czymś co wydarzyło się w poprzednim miesiącu, albo jaką książkę ciekawą czytałam czy jestem w trakcie czytana. To by było takie krótkie podsumowanie. Albo jakaś ciekawa anegdotkę z mojego życia. Połączyłabym podsumowywanie miesiąca z premierami. Piszcie co o tym myślicie czy to by zdało egzamin. Czy może lepiej pisać o tym oddzielnie?
Teraz już naprawdę przechodzimy do premier i zapowiedzi na Lipiec:

czwartastrona.pl/lato-utkane-z-marzen/

https://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,116444,Sila-ziol

https://www.proszynski.pl/Ta_druga_ja-p-35017-1-30-.html
http://wydawnictwo-jaguar.pl/books/w-blasku-nocy/

lubimyczytac.pl/ksiazka/4851667/historia-pewnej-dziewczyny

To by chyba było na tyle piszcie w komentarzach co myślicie na temat trochę innego przedstawienia premier. A także czy któraś z podanych wyżej książek was także zainteresowała oraz co wy wypatrzyliście w zapowiedziach na lipiec ? :)
\


3 komentarze:

  1. Strasznie ten czas szybko mija. Mój synek niedługo będzie miał 2 latka 😀z książkę kusi mnie najmocniej powieść Gabrieli Gargaś 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pamiętam jak mój miał dopiero co dwa latka a już cztery. Młodsza za to zbliża się do tej dwójki. Nie dziwię się powieści Gabrieli Gargas są bardzo wartościowe 😀

      Usuń
  2. Z książek, które wybrałaś na pewno przeczytam Gargasiowej "Lato utkane z marzeń". Mnie osobiście zainteresowały jeszcze takie książki jak: "Łączniczki" Wiktora Krajewskiego, "Warszawskie dziewczyny, kanały i gołębiarze" Bożydara Rassalskiego i "Hashtag" Remigiusza Mroza.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń