wtorek, 18 września 2018

KONKURS. Bliżej Nieba- Kate Breslin


Évelyne Marche, brytyjska pielęgniarka z Oxfordu, mieszka podczas I wojny światowej w okupowanej przez Niemców Brukseli, dzieląc czas pomiędzy pracę w szpitalu w dzień i w kawiarni wieczorem. A przynajmniej takie stwarza pozory… Nikt nie podejrzewa, że wypełnia również ważną szpiegowską misję dla belgijskiego ruchu oporu.
Pewnego dnia Éve dostrzega spadający samolot. Kiedy jako pierwsza dociera na miejsce wypadku, w rannym pilocie rozpoznaje kapitana Królewskiego Korpusu Lotniczego, Simona Forrestera. Ryzykując życie, ukrywa go przed Niemcami, jednak niebezpieczeństwo narasta i mnożą się tajemnice…


Zasady:
1.Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga www.zaczytanav.blogspot.com, czyli ja.
2.Udział w konkursie może wziąć każdy- warunkiem jest tylko adres zamieszkania w Polsce.
3.Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Dreams
4.Aby wziąć udział w konkursie należy publicznie obserwować bloga
5.Należy także napisać pod postem konkursowym komentarz według następującego wzoru:

Obserwuję jako:
E-mail:
Moja ulubiona książka to:

6.Konkurs trwa do 18-22.09.2018 r.                                        
7. Organizator konkursu nie bierze odpowiedzialności za ewentualne zaginięcie przesyłki.
8.Osoba biorąca udział w konkursie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych (Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. obowiązującym od dnia 25 maja 2018 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
9.Należy także zapoznać się z regulaminem 

Byłoby miło, gdybyście polubili moją stronę na facebooku: 
a także stronę Wydawnictwa Dreams, które sponsoruję nagrodę: 
Jednak nie jest to koniecznością wzięcia udziału w konkursie:) 


11 komentarzy:

  1. Obserwuje jako Jola
    jolunia559@wp.pl
    Moja ulubiona książka to "Nedznicy"Wiktora Hugo

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Edyta Chmura
    E-mail: edyta.cha@wp.pl
    Moja ulubiona książka to: "Kto jak nie ja?" Katarzyny Kołczewskiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Joanna
    E-mail:joannakrzesinska69@gmail.com
    Moja ulubiona książkami to: ,,Małżeństwo do poniedziałku " Denise Hunter

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: lilka a
    e-mail: annmar1987@gmail.com
    Moja ulubiona książka to: "Szklany klosz" Sylvii Plath

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Dagmara Kowalewska
    Ulubiona książka to KUBUŚ PUCHATEK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Kasia Leja
    E-mail: kasiaa.leja@interia.pl
    Moja ulubiona książka to: "To, co zostawiła" Ellen Marie Wiseman.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Beata Kandzia
    E-mail: beatakandzia@gmail.com
    Moja ulubiona książka to: "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Zaczytana56 MamaDela
    E-mail: dela56ad.wrob@gmail.com
    Moja ulubiona książka to: "Wielka księga siostry Anastazji" s. Anastazja Pustelnik

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje bloga jako Dorota Falęcka
    E-mail dorominaf@gmail.com
    Moja ulubiona książka to "Minione chwile" Gabrieli Gargaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Peter49 Ceniacyksiazki
    E-mail: peter.49.ceniacy.ksiazki@gmail.com
    Moja ulubiona książka to: "W cieniu prawa" Remigiusz Mróz

    OdpowiedzUsuń