piątek, 28 września 2018

Co tam we wrześniu? PREMIERY I ZAPOWIEDZI PAŹDZIERNIK

Znaczne od tego, że we wrześniu występują dwie ważne dla mnie daty. Pierwsza to 10 wrzesień i moja córka skończyła wtedy dwa lata. A wydaje się, ze dopiero co ją urodziłam... Ach szybko ten czas leci. Można to zauważyć również przy drugim ważnym dniu we wrześniu, czyli 14 wrzesień w tym roku wybiła piąta rocznica ślubu. pięć lat temu wyszłam a mąż, a zdaje się jakby to było wczoraj. Przez te pięć lat wiele się w naszym życiu wydarzyło mamy dwoje dzieci, wykonaliśmy już parę remontów w naszym domu, ja rozwijam swoją pasje do książek.. Ale miłość jest cały czas tak samo mocna jak na początku :) Wrzesień przyniósł nam także nowość jakim jest przedszkole, ale mój synek za wiele się nie nachodził bo wraz z jesienią pojawiły się u nas choroby, które jak na razie nie planują się od nas wyprowadzi wracając do przedszkola na początku było świetnie mały nawet nie chciał wracać do domu, ale po pierwszej przebytej chorobie ( tak wciągu miesiąca choruje już drugi raz) zaczął się koszmar z zostawaniem w przedszkolu, nawet przychodzą mi myśli aby zrezygnować w tym roku. Nie wiem jak teraz będzie wyglądał powrót do przedszkola, ale już się boje... Chciałabym, aby chodził bo wiele mu ono da, a w domu no cóż mając dwulatkę ciężko mi się skupić na rozwoju starszego weźmy chociaż układanie puzzli przy niej to jest po prostu niemożliwe...

Streściłam wam trochę ten miesiąc więc można przejść do premier. A jak już wielu ksiązkoholików wie wydawnictwo czwarta strona rozszalało się z książkami świątecznymi i od tych rozpocznę moją listę









To chyba już tyle od wydawnictwa czwarta strona. Wszystkie te książki wydane zostaną (jak się nie mylę) 31 października, czyli listopad dla fanów czwartej strony zapowiada się  zaczytany i świąteczny. Z tych wszystkich książek najbardziej interesuje mnie Uwierz w miłość Calineczko, Magia grudniowej nocy i Cwaniaki, chociaż wszystkie, chętnie bym przeczytała gdybym mogła :)
Teraz czas na Wydawnictwo Dreams, które oferuje nam dwie książki w tym miesiącu:


Czas na wydawnictwo albatros, które nigdy jeszcze nie znalazło się na liście premier. Cóż więc zwróciło moją uwagę na to wydawnictwo. Jeden bardzo znany autor. Którego książki są bardzo znane, a ja dopiero w tym roku się z nimi zapoznaję i próbuję nadrobić zaległości. A mowa tu o Nicholasie Saprksie, który w tym roku wydał na świat oto tą książkę:




I coś od wydawnictwa FILIA:

OPIS I




A na koniec jedna książka od wydawnictwa Prószyński i  Ska:



Jak widać  trochę tych książek wypatrzyłam i pewnie  byłoby ich o wiele więcej gdybym się nie powstrzymywała i nie ograniczała. W tym miesiącu nie planuje niestety nic z wymienionych książek czytać. Chociaż z niektórymi wydawnictwami współpracuje i mogłabym się zgłosić, aby zrecenzować nie które z nich. Ale we wszystkim trzeba mieć umiar, a ja mam jeszcze dwie książki do skończenia z biblioteki także  po przeczytaniu Bliżej nieba ( a pro po genialna książka) zabieram się za książki biblioteczne książki. Ale gdybym tylko mogła przeczytać jedną z wymienionych książek zapewne byłaby to Uwierz w miłość Calineczko Natalii Sońskiej :) A wy co wypatrzyliście i co planujecie czytać w tym miesiącu?




1 komentarz:

  1. Oprócz książki Nicholasa Sparksa, Gabrieli Gargaś i Karoliny Wilczyńskiej, wybrałabym jeszcze: "Bez złudzeń" Mii Sheridan, "Kiedy ciebie nie ma" Lisy Jewell, "Tylko morze zapamięta" Moniki A. Oleksy, "Pokój kołysanek" Nataszy Sochy, "Randka pod jemioła" Agnieszki Olejnik i "Kryształowi" Joanny Opiat - Bojarskiej. Planer Gabrieli Gargaś też mi się spodobał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń