sobota, 2 czerwca 2018

Zapowiedzi czerwiec 2018


   Kolejny miesiąc, kolejne zapowiedzi tym razem wpadły mi w oko następujące trzy książki:























Tytuł: Moje serce w dwóch światach
Autor: Jojo Moyes
Wydawnictwo: Znak Literanova
Data wydania: 3.06. 2018

Nowa powieść o Lou Clark, bohaterce „Zanim się pojawiłeś” i „Kiedy odszedłeś”.

Josh ma spojrzenie zupełnie jak Will. Ten sam uśmiech, ten sam kolor włosów. Lou zaniemówiła, kiedy zobaczyła go po raz pierwszy. Czy to możliwe, że istnieje mężczyzna aż tak podobny do miłości jej życia? Miłości, która, jak się zdawało, bezpowrotnie odeszła?

Nowy Jork, miasto drapaczy chmur, urokliwych restauracji, rozświetlonych alei i ludzi w ciągłym biegu. Miasto, które spełnia marzenia. Lou przyjeżdża tam, by nauczyć się nowych rzeczy. Wie, jak wiele kilometrów dzieli ją od Londynu, w którym mieszka Sam, jej nowy chłopak. Wie, że świeży związek może nie przetrwać próby odległości. Właśnie wtedy poznaje Josha. Jasne staje się, że każda decyzja, którą podejmie, całkowicie zmieni jej życie.

Jojo Moyes powraca do swoich ukochanych bohaterów

ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ i KIEDY ODSZEDŁEŚ.


Czy warto żyć dawnym uczuciem, czy może lepiej bez oglądania za siebie otworzyć się na kogoś zupełnie innego?

PS. Recenzja niebawem :)

















Tytuł: Poza rytmem
Autor:BRITTAINY C. CHERRY                                                                                                             Wydawnictwo: Filia                                                                                                                                   Data wydania: 6.06.2018
Jasmine Greene poznałem w kroplach deszczu.
Była licealną pięknością, podczas gdy ja grałem niezdarnie na ulicy. Łączyły nas jedynie muzyka i samotność.
W jej oczach dostrzegałem, że nie zawsze uśmiechała się szczerze, choć jej głos dawał mi nadzieję, której poszukiwałem od tak dawna.
Pewnego dnia jednak, dziewczyna zniknęła mi w okamgnieniu.
Kilka lat później stanęła przede mną na nowoorleańskiej ulicy. Zmieniła się, ale ja również byłem już inny. Życie sprawiło, że staliśmy się wycofani, zamknięci, oschli. Czas odebrał nam lekkość.
Nawet jeśli nie byliśmy już tacy, jak kiedyś, moje złamane serce rozpoznało jej smutek. Wróciła, więc nie mogłem pozwolić, by ponownie mi się wymknęła.
Jasmine Greene poznałem w kroplach deszczu, ale gdy spotkaliśmy się po latach, stałem się dla niej huraganem.

  




















Tytuł: Bossman
Autor: Vi Keeland
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania:15.06. 2018

Jedna z najbardziej seksownych historii z gorącym szefem w roli głównej. Reese i Chase poznali się w restauracji, kiedy ona relacjonowała swojej przyjaciółce przebieg swojej nieudanej randki. On zwrócił jej uwagę na jej niestosowne zachowanie i niemalże udzielił reprymendy. Później jakby nigdy nic przysiadł się do niej i jej partnera i udawał, że zna Resse od dziecka! Ta mała gra nie skończyła się jednak tego dnia, ponieważ wkrótce okazało się, że seksowny nieznajomy z restauracji to nowy, gorący szef Reese!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz