czwartek, 21 grudnia 2017

Świąteczny tag




Coraz bliżej święta, więc dzisiaj taki luźniejszy post.  Szukałam coś bardziej związanego z książkami niestety nic nie trafiło mi się w oczy. Jeżeli chcecie wiedzieć jak spędzam święta to zapraszam:



1. Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?

Lampki, łańcuchy, bombki, wszystko Ta skrycie wam powiem, ze marzy mi się taka ustrojona niebieskimi i białymi bombkami. Może kiedyś....


2. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką? 

U nas raczej nie daje się prezentów pod choinkę. Chyba, że coś drobnego. Jak byłam mała pamiętam, że były jeszcze prezenty pod choinką u babci. I w tych prezentach zawsze znajdowały się mandarynki :) Za to Mikołaja 6 grudnia zawsze pełno prezentów...
Ale jeżeli chodzi o  to co bym chciała dostać, na pewno książkę i ewentualnie granatowe szpilki :)


3. Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy? 

Listy do M.

4. Jak wyglądają święta w Twoim domu?
Wiadomo Co roku jest to samo, piecze się co najmniej trzy placki, gotuje się na 100 osób. Choinka, śpiewanie, kolęd,  przystrajanie domu. A same święta to tak naprawdę rozjazdy, rozjazdy i jeszcze raz rozjazdy... A później jemy przez miesiąc to co nagotowaliśmy na święta i obiecujemy, że w przyszłym roku nic nie gotujemy :) No i czuć tą magie świąt, na pewno jest rodzinnie i wesoło :)



5. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?



Nawet nie musze się zastanawiać, cynamon, mandarynki i piernik.

6. Ulubiona świąteczna potrawa?

To proste Barszcz czerwony :)


7. Odliczasz dni do świąt?

Kiedyś tego nie robiłam, ale od dwóch lat, korzystam z kalendarza adwentowego


8.  Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?

Stroje się :) Ale jak wracamy z tych rozjazdów do domu. to wieczorkiem lubię zarzucić na siebie coś luźnego.

9. Jak spędzasz tegoroczne święta?

Święta u nas to rozjazdy... Wigilie najpierw jemy w domu, następnie u rodziców mojego męża i jedziemy do mojego taty. Pierwszy dzień świąt to powtórka z rozrywki. Drugi dzień świat chociaż bardziej na luzie, to też jesteśmy w trasie...

10. Ulubiony świąteczny napój?

Ten sam co jesienno- zimowo- wakacyjny, czyli Herbata

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?

Nigdy nie zwracałam na to uwagi. U nas są kolorowe.

12. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?

Nie.

13. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole? 

Barszczu czerwonego z uszkami. Bez niego to nie byłoby to samo.

14. Posiadasz kalendarz adwentowy?

Tak, ale w tym roku to raczej jest mojego synka niż mój :)

15. Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna piosenka?

Oczywiście kolędy, ale także "Last Christmas",


Nie wiem czy uda mi się jeszcze coś przed świętami napisać. Więc już teraz życzę wszystkim Wesołych Świąt :)

PS. A jeżeli chciałby ktoś zrobić ten tag miłą chęcią w wolnym czasie go przeczytam... :)








2 komentarze:

  1. U mnie zawsze było na odwrót. 6 grudnia dostawałam tylko drobne upominki :D A chodzenia po domu w piżamie-piżamie sobie po prostu nie wyobrażam xD Cały czas chodziłabym śpiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nigdy nie spędziłam świąt w piżamie. Ze względu na to, że zawsze gdzieś jeździmy. Ale w rzeczywistości mażą mi się takie święta domowe. No może nie w piżamie, ale bez żadnego pośpiechu, jazdy tu i tam. Fajnie by było jakby wszyscy mogli się do nas zjechać i takie wielkie rodzinne święta...

      Usuń