środa, 13 grudnia 2017

5 świątecznych ksiązek, które chce przezcytać


Muszę się wam do czegoś przyznać. Chyba NIGDY nie czytałam świątecznej powieści. ani, żadnej książki związanej ze świętami. Przynajmniej tego nie pamiętam. Po tym odkryciu przygotowałam pięć świątecznych książek, które chciałabym przeczytać:

1. Zakochaj się Julio- Natalia Sońska





















Powieść Natalii Sońskiej wydana w listopadzie tego roku. Jak ja bardzo bym chciała przeczytać tą książkę. Tylko raz miałam styczność z ta autorką i byłam bardzo zadowolona. Obdarzyłam ją wielki zaufaniem. Tak wielkim, że chce mieć i przeczytać wszystkie jej książki

2. Garść pierników, szczypta miłości- Natalia Sońska


Ta sama autorka. Chciałabym ja przeczytać z tego samego względu co Zakochaj się Julio. A ponad to wiem, że jest to pierwsza część książki, która czytałam. Także tym bardziej musze ja przeczytać...

3. Psiego najlepszego- W. Bruce Cameron




















Czy kogoś to dziwi? Wydana w tym roku. Bardzo popularna, na wszystkich blogach książkowych, booktubach, bookstagramach...

4.Obudż się Kopciuszku- Natalia Sońska




















Po raz kolejny na tej liście pojawia Się książka Natalii Sońskiej. Naprawdę czytając Mniej złości więcej miłości wywarła na mnie ogromne wrażenie... Mam ogromna nadzieję, ze mnie nie zawiedzie :)

5. Jak płatki śniegu- Denise Hunter




















No, cóż tu mogę jedynie powiedzieć, że przeczytując opis stwierdziłam, że może ona być bardzo ciekawa. Jednym słowem zaintrygowała mnie ta książka :)

Zdjęcia pochodzą ze strony www.lubimyczytac.pl

Piszcie w komentarzach czy lubicie takie zestawienia. Czy którąś z tych książek czytaliście? Polecacie czy nie? Może macie jakiś własne ulubione świąteczne książki.

1 komentarz:

  1. Znam te tytuły, nie czytałam żadnej z nich. Nie mam w zwyczaju sięgać po książki świąteczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń