wtorek, 14 listopada 2017

Top 5 poradników

Dzisiaj mam dla was wykaz pięciu książek poradnikowych, które mogę wam z reką na sercu polecić. Ksiązki wymieniam od najlepszej. No to zaczynamy

Miejsce pierwsze zajęła oczywiście:

1. Bóg zawsze znajdzie ci prace- Regina Brett




50 felietonów, rad, myśli rozdziałów... Autorka podając przykłady ze swojego życia, motywuje swoich czytelników do działania, do życia, do radości. Książka jest genialna. U mnie na najwyższej półce. Więcej o niej pisałam tu Recenzja Bóg zawsze znajdzie ci pracę W tej serii ukazały się także takie książki jak Bóg nigdy nie mruga, jesteś cudem, Twój dziennik. A w tym roku doszła jeszcze książka pt. Kochaj. Dodam jeszcze, że autorka tych książek rozpoczęła nie dawno "turne" po Polsce z okazji premiery tejże książki. Nie mogę przezyć, ze  30 minut drogi ode mnie odbyło się takie spotkanie, a ja nie mogłam tam być... :(

2. Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły- Adele Faber i Elaine Mazlish




Na drugim miejscu znajduje się poradnik dla rodziców. Jak sam tytuł mówi jest on o tym jak rozmawiać z dziećmi. Porady są świetne i co najważniejsze sprawdzają się :) Jest tam wiele ilustracji co pomaga w lepszym zrozumieniu i i zapamiętania sposobów radzenia sobie z dziećmi. Mam w planach zrobić o tej książce osobną recenzje także oczekujcie. Po za tym książka naprawdę jest rewelacyjna

3. Wstań- Amy Cuddy



Następny poradnik jest o tym jak nasza postawa ciała działa na nasze myślenie. W jaki sposób możemy poprawić naszą samoocenę. W jaki sposób zwiększyć naszą pewność siebie po przez zmianę pozycji naszego ciała,. O tej książce także pisałam na moim blogu. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam Recenzja Wstań- Amy Cuddy

4. Pyszne 25- Anna Starmach



Tutaj trochę oszukuje bo jest to książką kucharska, a w zasadzie jest to seria książek,  które posiadam w domu (mam ich trzy). Ale na końcu każdej z nich są zawsze jakieś porady dotyczące gotowania. Także postanowiłam je tutaj umieścić. Poza tym sa tu naprawdę świetne przepisy. Które w sumie także można zaliczyć do porad. Co nie?

5. Perfekcyjna pani domu- Małgorzata Rozenek



Jeżeli masz własny dom czy mieszkanie i zależy ci na dbaniu o niego, to ten poradnik jest dla ciebie. Macie tam wszystko o sprzątaniu i dbaniu o dom. Od list rzeczy do zrobienia w domu (codziennie, raz w miesiącu, sezonowo) Po w jaki sposób czyścić biżuterię czy jak wybawić plame z wina... Ta ksiązka to taka "małą ściągawką". I jak Perfekcyjny rok taj autorki wcale mi się nie podobał tak ta jest skarbnicą wiedzy na temat prowadzenia domu.

1 komentarz:

  1. Także lubię przepisy Ani Starmach, ale nie mam żadnej jej książki. Głównie korzystam z przepisów znalezionych w internecie.

    A jeśli chodzi o poradnik Adele Faber i Elaine Mazlish to zgodzę się z Tobą, że jest to fantastyczny poradnik dla rodziców.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń