czwartek, 23 listopada 2017

5 zanych autorów ksiązek, których jeszcze nie czytałam

Dziś kolejne zestawienie. Tym razem mam dla was znanych autorów, których książek jeszcze nie miałam okazji przeczytać. A bardzo bym chciała

1. Cecelia Ahern













Irlandzka pisarka. Znana z powieści Love Rose, Sto imion, Miłość i kłamstwa. Ostatnio często trafiam na recenzje tych książek. Ale mnie najbardziej interesuje jej debiutancka i najbardziej znana powieść PS. Kocham Cię. Po prostu musze w końcu przeczytać..

2. Nicholas Sparks















Amerykański powieściopisarz i scenarzysta. Zawsze chciałam przeczytać jego książki parę razy nawet trzymałamw rekach książke tego autora. Ale zawsze rezygnowałam z zakupu. Trafiając na recenzje książek Sparksa są tak różorodne. Jedni się zachwycają inni piszą, że ich zawiódł. Choć jest parę ciekawych tytułów tego autora chociaż by Pamiętnik, Ostatnia piosenka, mnie interesuje najbardziej jedna książka pt.Szkoła uczuć albo jak ktoś woli pierwszy tytuł  Jesienna miłość.

3. Stephen King














Twórca thrillerów i horrorów.Tu trochę oszukuje bo z Kingiem miałam już styczność czytając Bezsenność, ale niestety nie udało mi się dokończyć tej książki. Męczyłam ja dość długo, aż wreszcie dałam spokój. Dlatego zaliczam go do tej listy. Przy tym autorze także mam wybrana pozycję, a jest to Carrie

4.Vladimir Nabokov














Pisarz rosyjski, tworzący głównie w języku ojczystym, potem głównie w języku angielskim. Sławę przyniosła mu powieść Lolita i właśnie ją chciałabym przeczytać

5.Elizabeth Gaskell














Brytyjska pisarka i autorka opowiadań w epoce wiktoriańskiej. Panie z Cranford, Północ i południe, Żony i córki są to książki, które znalazły się w serii angielski ogród. I wszystkie te książki chciałabym przeczytać. Niestety jeszcze żadnej nie mam w domu. Za to mam
inne książki tej serii, innych autorek i chciałabym przeczytać całą serie. A w zasadzie przeczytałam tylko Rozważną i romantyczną Jane Austen (Recenzja) . W sumie na tej liście powinny pojawić się także Emily Bronte oraz Charlotte Bronte  

Dodatkowa pozycja:

6.Paulo Coelho














Brazylijski pisarz i poeta. Jak tworzyłam ta listę byłam pewna, że nic nie miałam w rękach tego autora. Jednak parę dobrych lat, w zasadzie jakieś 7-8 lat temu czytałam książkę Weronika postanawia umrze. Okazało się to przy sprawdzaniu informacji. Coś mi nagle zabłysło w głowie. Sprawdziłam listę książek autora. I masz ci los zepsuł mi zestawienie. Jednakże postanowiłam umieścić go na mojej liście, gdyż chce przeczytać Alchemika...


Zdjęcia pochodzą ze strony www. Lubimyczytac.pl

No i to by było chyba na tyle. Chociaż właśnie przypomniałam sobie, ze chciałam tu umieścić Johna Greena, ale całkowicie wyleciał mi z głowy. Federico Moccia też by mógłby się tu znaleźć. Może następne zestawienie to książki, które koniecznie musze przeczytać?  Piszcie w komentarzach czy czytaliście którąś z wymienionych książek? Czy polecacie, a może wręcz przeciwnie odradzacie?

2 komentarze:

  1. Ja niedawno ze Sparksem się zapoznałam i cóż... to po prostu nie "mój" autor i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam wiele pozycji Sparksa, nawet teraz w domu mam tę najnowszą "We dwoje", za którą niedługo się wezmę. Czytałam też wiele pozycji Cecelii Ahern i najbardziej zapadła mi w pamięci właśnie "PS Kocham Cię". Czytałam też Paulo Coelho i "Alchemika" też już dawno mam przeczytaną. Wszystkich autorów polecam, by przeczytać chociaż jedną z ich pozycji.

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń