niedziela, 21 maja 2017

Tag książkowy




Znalazłam w końcu tag, którym bym chciała się z wami podzielić jest to jedenaście zwyczajnych pytań. Stwierdziłam, że jak na początek taki najprostszy będzie najlepszy. A więc zaczynamy:

1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?

Czytam w każdej wolnej chwili. Ale najlepiej czyta mi się wieczorem, gdy dzieci już zasną i mam chwile spokoju :) Wcześniej, gdy nie byłam jeszcze mamą, lubiłam czytać w trakcie lata na świeżym powietrzu. Nadal to uwielbiam. Ale teraz łatwo mnie odciągają i takie czytanie trwa krócej niż kiedyś. Więc jednak wieczór i noc tym czasowo najlepsza... :)


2. Gdzie czytasz?

Gdzie czytam? Wszędzie, gdzie mogę. Najczęściej jest to kolejka do lekarza, w aucie czekając na współpasażera. Na werandzie, bądź pod domem, jednym okiem zerkając jak mąż bawi się z synkiem, a drugą ręką wożąc małą w wózku. Jednak najczęściej w domu na kanapie w salonie i w łóżku przed snem. PS. Zdarza się także w toalecie przy akompaniamencie mojego synka i męża: "MAMO DŁUGO JESZCZE" :) Większość mam wie o czym mówię :)

3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz?

Siedząc albo leżąc w łóżku.

*4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?*

Romanse, dramaty.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?*

Nie licząc książki dla Szymka o psim patrolu. To prawdopodobnie jest to Wyznanie Gejszy Arthura Golden.

6. Co czytałaś ostatnio?

Buntownik-  Jay Corwnover

7. Co czytasz aktualnie?

Arabska żona- Tanya Valko

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?

Nie zaginam rogów. Rzadko używam zakładek raczej zostawiam książkę otwartą na danej stronie przewróconą środkiem do dołu. Bierze się to z tego, że często mi teraz przerywają czytanie i nie mając jak zaznaczyć daną stronę odwracam książkę i idę robić to co muszę. Ale ostatnio z tym walczę. Zaczęłam używać kartek ze zwierzętami, które nie tak dawno rozdawali w biedronce :) Więc trzymajcie kciuki żeby się udało.
PS. Czasem używam kawałek kartki, paragonu. A ostatnio zdarzyło się, że był to krem do rąk :)

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?

Nie potrafiłabym się na nich skupić...

10. Co sądzisz o e-bookach?

Nie posiadam i raczej nie będę. Wolę wersje papierową. Czuć ten zapach książki... wiecie o czym mówię. Po za tym wydaje mi się, że zwykłe książki są zdrowsze dla oczu... I tak ładnie wyglądają na półce.

11. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?

Matylda uwielbiłam tę książkę, a także Pipi Lansztrung oraz O psie który jeździł koleją...


4 komentarze:

  1. Też uwielbiam czytać wieczorami i kocham "Matyldę" ;)

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja znam to odwracanie grzbietem do gory ;)
    A co do szkodliwości ebooków, to z tego co mi wiadomo jeśli mamy czytnik do tego przeznaczony, to oczy odbierają to tak samo, jak papier ;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Q.

    Otwórz Drzwi do Innego Wymiaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też myślałam ale pewna nie byłam mogli by wykorzystać to także w telefonach laptopach itd :-)

      Usuń