poniedziałek, 14 listopada 2016

Oczy, Choroby i brak snu

Jeśli chodzi o oczy, nadal dokucza mi lewe oko, więc na komputerze siadam na , krótko. To samo jest z książka i telewizorem. Przez ostatnie trzy dni w ogóle nie korzystałam z tych trzech form rozrywki :) Tylko zabaw z dziećmi i radio :) Ale już mnie to trochę męczy. Byłam tydzień temu u okulisty powiedział, że mam niewielkie podrażnienie i po lekach powinno przejść. Miną ponad tydzień i za bardzo poprawy nie widzę, więc myślę, żeby dzisiaj się znowu do niego wybrać może inne krople pomogą. Wydaje mi się, że jakbym się mogła przez pare dni wyspać to by mi przeszło. Ostatnio mało śpię. Jak mały zaśnie to muszę Kamilkę karmić. Jak ona mi uśnie to Szymek się budzi i tak w kółko. W ogóle mam problem z Szymonem bo on co noc budzi się z płaczem ok. piątej i nie raz  zaśnie nieraz nie. A jak nie zasypia to musi mieć drzemkę, a wtedy jest najgorzej bo wieczorem nie chce spać i tak łazi do północy... To budzenie ma pewnie związek z zazdrością o dzidziusia. Powiem wam, że z jednym to była bajka. A teraz to nie wiem jak przetrwam następny dzień zresztą z nocą jest to samo... Ciężki okres... Ale kiedyś minie prawda? A jak jeszcze pomyślę, ze znowu czekają mnie ząbki :(
 Na razie chce tylko, żeby mi to oko przeszło bo mam dość unikania przede wszystkim książek, strasznie mi brakuje czytania i jak mam chwile luzu sama nie wiem co robić. Dzisiaj się już złamał i stwierdziłam, ze napisze co na blogu.
Dodatkowo moje dzieci maja katarki biedne maleństwa, a dopiero co wszyscy oprócz Kamilki przechodziliśmy wirusa żołądkowego. Mnie wymioty oszczędziły, ale byłam strasznie słaba i ciągle kręciło mi się coś w żołądku. Za to reszta rodziny... :/ Ale chyba każdego ten wirus widzę łapie...

Mam przygotowanego już posta z listą książek, które zamierzam kupić także w tym tygodniu na pewno się pojawi :) A co dalej ni wiem bo na coś dłuższego niestety to oko nie pozwoli na razie. A mam już zdjęcia do różnych notek zrobione:( No ale wszystko na razie musi poczekać...

Mam nadzieję, że u was jest łatwiej, a tym czasem u nas zima za oknem... Czas zmienić dekorację....

1 komentarz:

  1. Koniecznie trzeba udać się na badanie wzroku i wybrać albo okulary albo soczewki. Ze swojej strony strony mogę polecić klinikę https://cmp.med.pl/cmp-ochota/ Na pewno otrzymasz tutaj należną pomoc.

    OdpowiedzUsuń