poniedziałek, 21 listopada 2016

Houl Książkowy


Dzisiaj przychodzę do was z houlem książkowym jak zresztą widać:)  Książki nie zostały kupione za jednym razem. Jest to zbiór z ostatnich paru miesięcy.
Nie będę wam kopiować opisów książek, dodam wam linka na lubimy czytać jeżeli któraś by was zainteresowała :)

1.Bridget Jones. W pogoni za rozumem- Helen Fielding



Tą książkę znalazłam na olx w mojej okolicy. I jak się okazało wystawił ją szwagier Marka za 5 zł. Ostatecznie dostałam ją za darmo :) Wydanie kieszonkowe. Strasznie chciałabym przeczytać taką książkę trochę komediową, ale jak na razie nie miałam okazji trafić na taką. Myślę, że ta będzie idealna. Tylko szkoda, że nie mam pierwszej części.


2. Opactwo Northanger- Jane Austen

Angielska klasyka. Postanowiłam, że zacznę czytać tego typu książki. Chciałabym mieć całą kolekcje tej serri. Kupione w biedronce za 10 zł.

3. Rozważna i Romantyczna- Jane Austen


To druga książka z serii angielski ogród i akurat nie mogę się doczekać przeczytania tej książki. Szczerze mówiąc i aż wstyd się przyznać, ale nigdy chyba tak po prostu nie czytałam klasyków. Chyba, ze lektury szkolne. Ale biorąc pod uwagę jak goniliśmy z materiałem, większość to były po prostu streszczenia. Na swoją obronę powie, że w tamtym roku czytałam Romeo i Julie. Ot tak dla siebie :) A po za tym wszystko idzie nadrobić. Do wszystkiego trzeba dojrzeć :)   Kupiona także w biedronce na wyprzedaży jesiennej za 10 zł.


4. Opowiem ci pewną historię- Annie Barrows


Tą książkę dostałam od brata na urodziny. Ale wiem, że jest z biedronki i kosztowała 25 zł :) O czym ona jest i czy jest ciekawa fajna to tego nie wiem. Nie czytałam żadnej opinii i jak już ją mam w domu to po prostu wole ją najpierw przeczytać... Niż zniechęcać opiniami... Zwłaszcza, ze to prezent od brata :P


5. Bóg nigdy nie mruga- Regina Brett


Książka kupiona w biedronce za ok 25 zł. Do kolekcji  felietonów Reginy Brett brakuje mi tylko jej pierwszej książki Jesteś cudem. Właśnie jestem w trakcie czytania "Bóg zawsze znajdzie ci pracę" i szczerze mówiąc jestem zachwycona tą książką. Wiem też, że pozostałe książki tej kolekcji mnie nie zawiodą :)

OPIS

6. Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały... - Adele Faber i Elaine Mazlish


Książka ta wpadła mi w oko na facebooku, była wystawiona za 10 zł, ale niestety jak już napisałam do sprzedającego była już zamówiona. Poczytałam trochę opiniami na jej temat. Podobno przykłady podane w tej książce naprawdę się sprawdzają. I jakiś dziwnym trafem w mojej okolicy ktoś wystawił tę samą książkę w cenie 20 zł no dużo drożej, ale taniej niż nowa. chciałam się potargować na 5 zł. Ale niestety pan sprzedający nie chciał zejść z ceny. Ostatecznie postanowiłam jednak ja wziąć. Zachęcona właśnie tymi dobrymi opiniami. No zobaczymy co z tego wyniknie... Po przeczytaniu oczywiście dam znać co i jak.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz