sobota, 30 września 2017

Spisek Scenarzystów- Wojciech Nerkowski














Tytuł: Spisek scenarzystów
Autor: Wojciech Nerkowski
Liczba stron: 396
Wydawnictwo: Czwarta strona
Kategoria: kryminał, komedia kryminalna



Dwójka scenarzystów nie wierzy w samobójstwo producenki serialu Stój bo strzelam Palomy. Postanawiają przeprowadzić własne śledztwo. Po pewnym czasie dołącza do nich sławny aktor.

To nie było do końca to czego oczekiwałam. Widząc pod tytuł komedia kryminalna, miałam nadzieję, że w trakcie czytania będę wybuchała śmiechem. A mój mąż będzie się na mnie patrzył jak na wariatkę :) Niestety tego nie było, ale nie oznacza to, że książka była zła. Chociaż ciężko z początku było mi się wgryźć w tą historię to po jakiś ponad stu stronach nie mogłam się oderwać. Zaczęłam sama obstawiać kto mógłby być mordercą. Wczuwać się w role scenarzystki Sylwii. Lekki przyjemny kryminał. Bez żadnych mocnych scen. Trzyma w napięciu, ciekawi i zaskakuje.

Pojawiły się  także przedłużające sie opisy, które miały nie wątpliwie za zadanie trzymać czytelnika w napięciu. Czytając jakąś ciekawą scenę, nagle autor przetrzymuje nas i zamiast dowiedzieć się jak kończy się ta scena przerzuca nas  w bezsensowną rozmowę, czy przemyślenia innego bohatera. Co chwilami mnie denerwowało, ale mimo wszystko dla mnie jest plusem. Moim zdaniem takie przetrzymywanie czytelnika jest lepsze niż za szybkie rozwiązanie problemu.

Okładka mnie zauroczyła to jedna z przyczyn chęci przeczytania książki. Drugą było słowo komedia.
 Biel i czerń przełamana czerwienią w tytule. Do tego te okulary.... och...

Jeżeli szukacie czegoś lekkiego a nie chcecie sięgać po kolejny romans. To coś dla was. Chociaż tu także mamy szczyptę romansu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz