wtorek, 26 września 2017

Jesienna ramówka...

Czyli co będę oglądać jesienią ?

Jesień. Zaczęło się robić zimno, ponuro, rozpoczą się sezon chorobowy. Ale i zaczęły się także nowe programy, seriale itd. I to o nich dzisiaj będzie mowa

Zaczynając od seriali. Jak co roku będzie to Pierwsza miłość.Serial początkowo oparty był na perypetiach miłości Marysi i Pawła. Po tych już ok 10 latach, są to perypetie wszystkich bohaterów Pierwszej miłości. Kiedyś był to mój ulubiony polski serial. Jednak z senonu na sezon zwiększająca się liczba wątków kryminalnych trochę zniechęciła mnie do tego serialu.Chociaż uważam, że pierwsze odcinki były o wiele lepsze to jednak coś mnie jeszcze przy nim trzyma więc nie jest jeszcze taki zły. Mam nadzieję, że producenci serialu postanowią wrócic choć częściowo do dawniejszych odcinków...
Przyjaciólki   oglądam od pierwszego sezonu i jeszcze mi się nie znudziły, a mamy już chyba 10 czy jakoś tak. W tym momencie nadrabiam zeszły sezon. Miałam zrobić to podczas wakacji ale jakoś mi nie wyszło. Serial opowiada o losach czterech przyjaciółek Ingi, Zuzy, Anki i Patrycji. Jeżeli jeszcze go nie widzieliście polecam zobaczyć. Kolejny serial także polski w którym po prostu przepadłam i nigdy mi się nie znudzi. Mogłabym oglądać go w kółko od początku to Rodzinka pl  jest to serial komediowy. Przedstawiający w humorystyczny sposób codzienność rodziny Boskich.

Jesienią  także będę kontynuować telenowele Trzy razy Ana a w sumie już kończyć. W telewizji go już nie ma. Ale można go obejrzeć na Ipli. Jest to historia trzech sióstr trojaczek. Gdzie jedna z nich w czasie wypadków zostaje porwana. Ich rodzice giną, a druga traci nogę. Trzecia z pozoru wychodzi z tego bez szwanku. Jak już wspomniałam jestem na ostatnich odcinkach i będę polować na następną meksykańską (lub coś w tym stylu) telenowele. Więc jeśli możecie coś ciekawego polecić. Piszcie w komentarzach. Mogą być zarówno stare jak i nowe :)

Kolej na programy telewizyne. W sobonie wieczory razem z mężem wpatrujemy się w Mam talent. A niedzielą na naszym ekranie króluje Rolnik szuka żony.  Oczywiście będę oglądać także Ostre cięcie.
A ostatnio na TTV widział fajny program o prowokacjach Alfabet strachu, który zwrócił moja uwagę więc może zaczne go śledzić. Każdy odcinek to trzy różne ludzkie lęki, które zostaną pokazane w formie prowokacji, konfrontacji oraz rozmowy.

Na pewno pojawią się także programy oglądane sporadycznie, a będą to min. Masterchef, Kuchenne rewolucje, Szkoła itp.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz