środa, 20 września 2017

DUŻO książek houl / biblioteka

Dzisiaj przychodzę do was z houlem. No nie do końca z houlem ponieważ oprócz kupionych książek pokaże wam także te wypożyczone z biblioteki

Zacznijmy od książek które sama sobie kupiłam z okazji moich urodzin i jest ich aż dwie 😋

1. Siedem metrów nad niebem- Federico Moccia



Oglądam film i strasznie chcę przeczytać ksuazke. W końcu będę mialaokazje. Książka jesteście kieszonkowym i kosztowała 10 zł

2. Bliźnięta z lodu- S.K Tremayne


-

Wzięłam ją spontanicznie. Zobaczylam hasło thiller  psychologiczny i stwierdziłam, że chce coś takiego przeczytać. Takze jest to wersja kieszonkowa za 10 zł

Obydwie książki mogliście już widzieć w podsumowaniu sierpnia

3. Spisek scenarzystów


Tę książkę dostała do recenzowania od wydawnictwa czarna strona ale to już też wiecie 😉
Przechodzimy teraz do książek o których jeszcze nic nie pisałam, a więc książki wypożyczone z biblioteki

4. Sekrety nocy- Jo Beverley



Mam ją z biblioteki w której pracuje mama mojego meza. Juz ja przeczytalam. Byłby to fajny luźny romans. Warty przeczytania.


5.Wiatraki bogów- Sidney Sheldon



Wiatraki bogów mam z biblioteki z mojej miejscowości. Nie miałam w planie jej wypożyczać, ale pani bibliotekarka w ostatniej chwili mi ja dołożyła do stosika

Kolejne książki są z dwóch różnych bibliotek. A w zasadzie to z tej samej tyle że jedna jest główną biblioteka, a droga to jej filia. Dobra nie przynudzam już 😀 przejdźmy do książek 

6. Zbłąkane gwiazdy- Hilary Norman


7. Słodycz zemsty- Rosemary Rogers


8. Chichot losu- Hanka Lemańska


Na podstawie książki powstał bardzo fajny serial o tym samym tytule z Martą Żmudą Trzebiatowską w roli głównej. Musiałam ją wypożyczyć...

9. Hiszpański kochanek- Joanna Trollope


Zawsze chciłam przeczytać coś z Hiszpanią w tle. Mam nadzieje, że to będzie ta książka i mnie nie zawiedzie :)

10. Ulica Rajskich dziewic- Barbara Wood


Chciałam ją kiedyś kupić. Ale jak zobaczyłam ją w bibliotece stwierdziłam, że wystarczy, że ją przeczytam.

11. Niania w Nowym Jorku- Nicola Kraus, Emma McLaughlin


12. Zaręczyny- J. Courtney Sullivan


13. Ogród Wspomnień -  Emy Hatvany


14. Wszystkie chwyty dozwolone- Liz Fielding

15. Dziesięć powodów Emily- Carrie Gerlach



Niewiem jak ja to wszystko dam radę przeczytać. A mam jeszcze pełno nie przeczytanych książek na półkach, po które bardzo bym chciała już sięgnąć. Na razie jestem w trakcie Spisku scenarzystów. Jak na razie jakoś nie mogę wciągnąć się w tą książkę. Ale zobaczymy.
Dajcie znać czy czytaliście , którąś z tych książek. Czy wam się podobały. A może dopiero macie zamiar przeczytać? Piszcie też co aktualnie teraz czytacie?






1 komentarz: