poniedziałek, 24 października 2016

Tylko on- Sylvia Day



Tytuł: Tylko on
Autor: Sylvia Day
Wydawnictwo: Wielka Litera
Liczba stron:
kategoria: Romans, erotyk, literatura obyczajowa



Powieść opowiada  o zawiłym romansie Marii i Christophera. Uwikłani w niebezpieczną intrygę szukają "haczyków" przeciwko sobie. Maria wykorzystuje wdzięk swej urody, aby dowiedzieć się dlaczego Christopher St. John, został zwolniony z więzienia. Tymczasem jedyną szansą, St. Johna na uniknięcie stryczka jest uwiedzenie kobiety  i przejrzenie jej zamiarów. Nie mają pojęcia, że życie ma inne plany wobec nich. Na tle romansu widnieje wątek kryminalny. A wszystko to ukazane jest w odległych czasach. Gdzie kobiety nosiły piękne suknie z gorsetem, a panowie dzielili się na hrabiów i piratów.

Romans erotyczny, który napisany jest wciągający sposób. Aż trud się od niej oderwać. Z każdą kolejną stroną chcesz wiedzieć co było dalej. Jedynie co mi przeszkadzało to sposób w jak zostały napisane sceny erotyczne. Czytając je chciało mi się śmiać. Te nazwy  intymnych części ciała, po prostu rozbrajające. Przynajmniej tak zostały przetłumaczone.

Jednak cała reszta to coś wyśmienitego. Pochłania się książkę jednym tchem.
Bohaterowie są doskonale wykreowani. Christopher, niebezpieczny, ale i przystojny pirat. Tajemniczy, z zewnątrz uchodzący za brutalnego kryminalistę, ale w głębi serca dobry człowiek. O czym mogą się przekonać tylko bliscy mu ludzie. Maria, piękna kobieta, pociąga wielu mężczyzn. Z temperamentem, odważna,  stawiająca wysoko czoło przed przeciwieństwami losu. W towarzystwie  zwaną zimną wdową. Takie miano zawdzięcza śmierci swych dwóch mężów o które jest podejrzewana. Ale czy słusznie?


                                         
Cała akcja toczy się w zamierzchłych czasach, piękne suknie, hrabiowie, damy, stajenni, piraci,  karety, przyjęcia to wszystko dodaje smaku książce. Wchodziłam w ten świat, widziałam oczami te suknie, pałace, bohaterów. Pierwszy raz od dłuższego czasu opisy mnie nie nudziły. Jak zawsze miałam ochotę ominąć ten fragment czy przerwać czytanie tym razem nawet ich nie zauważałam. Tak weszłam w ten świat, że aż żal mi go opuszczać. 


 Drugi Tom cyklu Georgie, polecam sięgnąć po tą pozycje,pełną różnych emocji od strachu poprzez odwagę, aż po namiętny romans. 
. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz