piątek, 7 grudnia 2018

Książki świątecznozimowe, po które watro sięgnąć

Mamy już grudzień...  A ja chciałam wam jeszcze przed grudniem zrobić post o książkach świątecznozimowych. Już planowałam jak to  wszystko napisze. A przez te choroby trwające przez większość część listopada... Wychodząc z antybiotyku, po paru dniach wchodziliśmy w kaszel i katar. Kolejny antybiotyk, chwila spokoju i kaszel. Znów jeden dzień spokój a tu starszemu krostki wyskoczyły. Zaczęła się Ospa. Kamili za to utrzymuje się kaszel więc po weekendzie kolejna wizyta u lekarza. Zresztą prawdopodobnie jest już zarażona ospą. Także u nas święta w domu w tym roku. Na blogu pewnie będzie mnie mało jeśli nie w ogóle. Chciałam wam jeszcze dodać coś z dekoracjami świątecznymi jak ja zmieniam trochę nasz wystrój domu, ale nie  jestem do końca pewna że dam radę. Zobaczymy... Dzisiaj tylko chciałabym wam napisać w zasadzie wymienić te trzy czy cztery książki zimowo świąteczne, które mi się spodobały, które uważam za idealne na ten czas. Po które warto sięgnąć Wydaje mi się że o większości z nich albo i nawet wszystkich pisałam recenzje także podlinkuje wam je pod każdą książkę. Jeżeli będziecie chcieli sprawdzić co dokładnie sądzę na temat danej książki. Niestety w tym poście za wiele wam o nich nie napisze bo po prostu nie mam siły już nad tym myśleć. To teraz  do rzeczy wszystkie książki poniżej wymienione są naprawdę fajne i  ciekawe, Warto po nie sięgnąć w ten zimowy świąteczny czas:

Pierwsza książka świąteczna to powieść dzięki której pokochałam współczesną polską literaturę obyczajową a także książki tej autorki. A jest to:

Garść pierników szczyptą miłości Natalii Sońskiej






Ma ona także cześć dalszą jest tak naprawdę cała trylogia i po  wszystkie te książki naprawdę Warto sięgnąć.
Recenzja 

Kolejną pozycją na mojej liście jest książka tej samej autorki pod tytułem
Obudź się Kopciuszku 




Akcja co prawda toczy się już głównie w styczniu ale jeżeli nie Czytaliście tej książki warto po nią sięgnąć. Klimat sylwestrowy :)

Recenzja

 Trzecia pozycja nadal jest to książka Natalii Sońskiej :)

Zakochaj się Julio 


Co prawda książka ta zaczyna się w ziemię a kończy w maju. Także taka  końcówka lutego, początek marca to idealny czas na tą książkę. Zdradzę, że przenosi nas w magiczny świat gór, a dokładniej do Zakopanego

Recenzja

Ostatnią propozycją świątecznozimową (tym razem książka Gabrieli Gargas) jest:
Wieczór taki jak ten 




Autorka tworząc historię wielu bohaterów doskonale stworzyła świąteczne tło do ich przeżyć, problemów, sytuacji.

Recenzja

Jak widać dużo w tym poście o moich propozycjach książkowych nie można się dowiedzieć, ale tak jak pisałam na początku mamy teraz dość męczący czas. Mam nadzieje, że każdy to rozumie. Do każdej książki jest link do recenzji, a tam to już więcej pisałam o danej książce. Także zachęcam do zaglądnięcia :)


1 komentarz:

  1. Niestety.. nie czytałam jeszcze żadnej z nich;/ Ale może przed kolejnymi świętami się uda ;)

    OdpowiedzUsuń