sobota, 25 listopada 2017

Miotła i Ptak- Wanda Chotomska


Udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem Mila. Od którego otrzymałam trzy książki z bajkami dla dzieci. Dzisiaj chciałam zrecenzować wam jedną z nich. Kończąc wstęp zapraszam do recenzji:













Tytuł: Miotła i ptak
Autor: Wanda Chotomska
Wydawnictwo: Mila
Ilustracje: Elżbieta Krygowska-Butlewska
Kategoria: Literatura dziecięca



Jak sam tytuł mówi bajka opowiada o miotle i ptaku. Tytułowa miotła chce pomóc ptakowi znaleźć w szarym mieście jakieś drzewo, na którym mógłby zamieszkać. I choć bardzo się stara niestety wszędzie jest ktoś, kto w jakiś sposób uniemożliwia to miotle. Historyjka zawiera wiele fajnych, wpadających w ucho rymowanek.  Mój trzyletni Szymuś siedział i słuchał bajki, jak nigdy. Raz go rozproszył autobus za oknem (nikt nie wygra z autobusem stojącym za oknem :)) Tym bardziej mnie to zaskoczyło, gdyż książeczka dedykowana jest dla starszych dzieciaków.


Sama opowieść uczy dziecko, że warto pomagać, że bezinteresowna pomoc wraca do nas w postaci dobra, żeby się nie poddawać, bo chociaż możemy znajdować się w bardzo trudnej sytuacji w końcu zjawi się ktoś, lub stanie się coś, co nam pomoże.




Książeczka jest także pięknie wydana. Mamy wiele ilustracji przedstawiających historię. Strony mają przeróżne kolory. W tekście często zmieniano czcionkę. Czasem są to duże, pogrubione litery, czasem mają biały kolor, raz są większe raz mniejsze. Wydana jest w twardej okładce, co także jest niewątpliwie jej plusem.

Pełna humoru historia, przy której mile spędzi czas zarówno dziecko jak i dorosły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz