niedziela, 4 listopada 2018

Moje pierwsze zakupy na Aliexpress

Dzisiaj z czymś innym. Nowym. Moje pierwsze zakupy z Aliexpres. Czy jestem zadowolona? Czy wszystko przyszło nie uszkodzone? Czy długo czekałam? Tego wszystkie dowiecie się za chwilkę :) Zaczne może od tego co w ogóle zamówiłam.  Duże tego nie ma. Ale są to drobne rzeczy, które chciałam mieć dla własnego widzi misie i pierwszy rzut idzie mój wymorzony koci kubek

1. Kubek KOT

Jestem z niego bardzo zadowolona. Jest cudny, duży (400ml) i lekki. Koszt 19,74 zł jak dla mnie trochę dużo jak za kubek. Raczej bym tyle nie zapłaciła. Ale w tym przypadku było to moje widzimisiowe marzenie :) Niestety oprócz kwoty kubek ma jeszcze jedną wadę, a jest to wykonanie. Na zdjęciu po niżej możecie zobaczyć nie dociągnięcia. Aczkolwiek mi to tak nie przeszkadza. Więc tak najbardziej czepiałabym się tu tylko ceny.


2.Łyżeczka KOT


Jak był koci kubek to i musiała być kocia łyżeczka do kompletu. Tu nie mamdo niej żadnych zastrzeżeń kosztowała Jest dość duża więc do jogurtów czy lodów(zwłaszcza lodów) genialnie się nada. A kosztowała 3,63 zł

3. Łyżeczka KOT nr. 2


Możecie się śmiać, ale tak. Pierwsze zamówienie jest bardzo kocie. Z tej łyżeczki też jestem zadowolona. W przeciwieństwie do poprzedniej ta jest naprawdę mała. Ale jaka słodka :) Kosztowała 4,25 zł

4. Łańcuszek (Choker)

Na zdjęciu z łyżeczką widoczna jest także już ostatnia rzecz. Jest to pozłacany łańcuszek-choker. W rzuciłam go ot tak. Aby powiększyć moją skromna kolekcje biżuterii. Łańcuszek jest jakby to nazwać żółto złoty? Nie wiem? Jakoś tak ten kolor mnie nie zachwycił I może przesadnie byłoby tu powiedzieć, że poczułam rozczarowanie. Spodziewałam się, że nie będzie on doskonałej jakości. Jednak ten kolor mnie nie zachwycił. Dodatkowo zapomniałam  gdzie go położyłam (nie, nie zgubiłam. Po prostu niewiem gdzie leży :)) Kosztował 1,75 zł


Na koniec dodam jeszcze, że warto przed zamówieniem danej rzeczy na Aliexpress zescreenować ją, wyszukać na Ali.. przez opcje wyszukiwanie obrazem i  porównać ceny. Czasami dana rzecz u jednego sprzedawcy jest o wiele tańsza więc warto to sprawdzić. Zwracajcie uwagę także czy płaci się za przesyłkę i jaką kwotę. Bo nie raz bywa tak, że cena przedmiotu jest niższa, a za przesyłkę trzeba zapłacić tak, że wychodzi tyle samo co u innego bez przesyłki. Może być także tak, że przedmiot wraz z przesyłką jest tańszy niż gdzie indziej bez przesyłki.

A wy zamawiacie z Aliexpress? Jakie macie doświadczenia? Ja jak na pierwszy raz nie najgorsze :)

2 komentarze:

  1. Ja również czasami robiłam zakupy na tym portalu aukcyjnym. Ogólnie jestem zdania, że zakupy w sklepach internetowych są fajne. Także fajnie jest przeczytać https://www.sendit.pl/blog/dostales-uszkodzona-przesylke-sprawdz-co-mozesz-zrobic-w-tej-sytuacji aby wiedzieć co należy zrobić kiedy nasza paczka przyjdzie uszkodzona.

    OdpowiedzUsuń