poniedziałek, 28 maja 2018

Trafiona przez piorun. Stałam u bram nieba i piekła- Gloria Polo












Tytuł: Trafiona przez piorun. Stałam u bram nieba i piekła.
Autor: Gloria Polo
Liczba stron: 83
Kategoria: Literatura religijna, wywiad
Wydawnictwo: WAM
Data wydania: 2008


Chciałabym wam dzisiaj przedstawić książkę, która pisana była na faktach autentycznych. Gloria Polo przeżyła śmierć. Po tym jak trafił ją piorun powinna już nie żyć. Jednak Bóg zdecydował inaczej. Autorka przedstawia nam to co było jej dane zobaczyć po śmierci. Opowiada o niebie, piekle czyśćcu, o rozmowie z Panem Jezusem. Opisuje w jaki sposób była sądzona. Opowiada o księdze życia. Jednocześnie zdradza nam w jaki sposób żyła przed śmiercią.
Jestem osobą wierzącą i wszystko co przeczytałam uważam, że jest prawdziwe. Książka ta mówi o pięknych i przerażających rzeczach, które mogą spotkać nas po śmierci. Wszystko w zależności w od sposobu w jaki żyliśmy. Nie tylko dowiadujemy się wiele o niebie, piekle i czyśćcu. Ale także czytamy o prawdziwym cudzie. Po pierwsze bohaterka tej niezwykłej książki praktycznie nie żyła. Jedynie aparatura podtrzymywała ją przy życiu. Ale lekarze nie widzieli w tym sensu. Jej ciało było całkowicie spalone i nie miała szans na odzyskanie dawnej sprawności i wyglądu. A jednak stało się. Całe ciało się zregenerowało. Mogła chodzić chociaż nie było na to żadnych szans . To wszystko było jednym wielkim cudem.
Książce poruszany jest tez temat aborcji, o którym jest teraz głośno. Ja powiem tylko tyle, że mimo wszystko jestem przeciwko aborcji. Jest to zabijanie dziecka. Żywego człowieka. A to co książka mówi o aborcji jest stanowczym argumentem, aby nie decydować się na ten straszny krok. Tak naprawdę jeżeli ktoś zastanawia się nad takim rozwiązaniem to chciałabym zachęcić do przeczytania tej książki, a później zdecydować. Książka jest cieniutka więc nie zajmie to wiele czasu.

To co czytamy nie raz jest przerażające, ale i bywa cudowne i piękne. Na pewno daje nadzieję. Polecam ją wszystkim. Mówiąc wszystkich mam na myśli zarówno wierzących i nie wierzących. Książka z pewnością skłoni do refleksji, przewartościowania swoje życia. Odkryjemy czy aby na pewno żyjemy dobrze. Czy czasem nie jest tak, ze w naszym życiu  wszystko kręci się wokół zysku, kłamstwa i egoizmu?  Czy nie jest czasem tak, że wszystko co robimy jest dla zysku? Czy robimy coś dla drugiego człowieka czysto bezinteresownie? Dzięki tej książce możemy znaleźć odpowiedź.


3 komentarze:

  1. Już słyszałam o tej książce i czytałam ją we fragmentach jeśli nie całą i pamiętam, że naprawdę mną wstrząsnęła i utknęła w pamięci, choć z 10 lat temu co najmniej ją czytałam, także również polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstrząsnęła to odpowiednie słowo opisujące tą książkę

      Usuń
  2. Właśnie niedawno przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń