czwartek, 17 maja 2018

Kącik internetowy: Podcast- Podsłuchane.pl

Zaczynam następną nową kategorie na moim blogu. Jak sam tytuł mówi będzie to kącik internetowy czyli o co wpadło w mój gust w Internecie. I tę kategorie rozpocznę od przedstawienia wam od genialnej sieci podcastów Podsłuchane.pl. Ale do rzeczy. Podsłiuchane.pl to sieć podcastów stworzona przez grupę przyjaciół. Sieć zawiera takie podcasty jak:
Mam nadzieję, ze nic nie pominęłam. Jeżeli tak to bardzo przepraszam. Podcasty są o różnorodnej tematyce. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Mamy tu podcasty o książkach, grach,  filmach, serialach, technologii, o problemach społecznych. Ja osobiście słucham dwóch z tych podcastów. Oczywiste jest chyba, że jednym z nich jest Czytu Czytu- Prowadzą go Magdalena Adamus, Marta Najman i Katarzyna Czajka. Dziewczyny rozmawiają o książkach, literaturze. Poruszają różne tematy związane z czytelnictwem, jak np. Czytanie: rozrywka najlepsza z możliwychMróz vs Ćwiek: odpowiedzialność pisarza. Wszystkim miłośnikom czytelnictwa polecam w  stu procentach. 
Kolejnym podcastem jest Zombie vs Zwierz i przyznam się szczerze, że od niego zaczęłam słychać podcastów. Prowadzą go Katarzyna Czajka i Paweł Opydo. Poruszają tematy popkulturowe i społeczne. Możemy w nich usłyszeć o najnowszych produkcjach filmowych oraz serialach, grach itp. A także poruszają dyskusje na tematy, które w obecnym czasie wywołują duże zainteresowanie. Między innymi są to: Etyka biznesu w PolsceDlaczego kobiety w hollywood zarabiaja mniej.

Mam nadzieję że przekonałam was do tej sieci podcasty. Dodam jeszcze że świetnie się ich słucha podczas sprzątania. I Nie, nie chodzi mi o odkurzanie 😁

Podsłuchane pl możecie znaleźć także na YouTubie oraz Facebooku

YT podsłuchane.pl
Fb Podsłuchane.pl

1 komentarz:

  1. Z Podsłuchane, podobnie jak Ty, najbardziej lubię Zombie vs. Zwierz oraz Czytu Czytu. Na te podcasty zawsze najbardziej czekam. Ubolewam teraz, bo ZvZ zakończył sezon i ma przerwę. "Rzeźnik z Dzielnicy Portowej" to super historia, która ukazała się w ramach Sesji na Podsłuchu. Czekam na drugą część, którą już zapowiedzieli. Fajnie, że o tym napisałaś, bo podcasty, wydaje mi się, nie są tak popularne w Polsce, a na pewno są warte uwagi.

    Pozdrawiam!

    http://sfera-dysona.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/Sfera-Dysona-181550752566550/

    OdpowiedzUsuń