piątek, 9 marca 2018

Jestem Marek i nie czytam książek- WYWIAD





1.Dlaczego nie czytasz książek?
Bo mi się nie chce.

2.Szczerze pytam..
Szczerze... Nie mam na to czasu. Nie mam ochoty bo... Wole film oglądnąć

3.Jak uważasz czy lektury mogą zniechęcić do czytania?
Nie, dlaczego?

4.Bo niektórzy uważają, że są nudne...
Niektóre są nudne niektóre nie są nudne. Nie które są ciekawe. Jednak człowiek musi mieć na nie czas i musi mieć czas na to, żeby czytać.  Musi być wypoczęty, jak jest po całym dniu zmęczony no to nie da się czytać.

5.A jakbyś miał przeczytać jakąś książkę to z jakiej kategorii ona by była? Kryminał, fantastyka, romans (śmiech), thriller?
Ciekawą. Psychologiczną...

6.Mam taką w domu. Thriller psychologiczny.
No nie wiem... Taką podobną do Sherlocka Holmesa. Żeby  nie wiadomo było do końca, kto co zrobił.

7.Czytałeś? (Zaskoczona)
Co? Nie,  oglądałem film.

8.Nie czytałeś...
Nie, nie mam ochoty czytać. Wolę sobie oglądnąć film. Z książką dłużej schodzi. Film godzina czasu, czy półtorej oglądnięte i wiem wszystko. A książka to, trzeba czytać, oczy wytężyć, czas.

9.A co myślisz o kupowaniu książek?
Nie wiem. Jeżeli ktoś chce sobie biblioteczkę zrobić to może kupować. Ale według mnie jest to zbędne.

10. (Patrząc na swoją półkę z książkami) Hmm dobrze wiedzieć.. . (śmiech) :)
 Jak ktoś chce sobie kolekcje zrobić. Czy jak ma dzieci, lektury jakieś czy coś kupować. Żeby dzieci czytały to tak, ale o tak jak kogoś to nie interesuje i nie czyta książek to zbędne jest kupowanie książek.

11. To twoim zdaniem dzieci powinny czytać, a dorośli niekoniecznie? 
 Ci co mają czas. Nie wiem, może na starość zacznę coś czytać. Ale teraz na razie nie mam na to czasu ani chęci.

12. Ale uważasz, ze czytanie jest pożyteczną rozrywką?
Wiadome, że wyobraźnie zwiększa...

13. Jesteś bardzo zajętym człowiekiem, ale może w wolnym czasie dałbyś się namówić na przeczytanie jakieś książki?
Może za kilka lat. Jak nie będę miał co robić i będę miał więcej czasu.

14.Na pewno się wtedy do ciebie zgłoszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz