wtorek, 17 października 2017

Tag Książkowy


W końcu go napisałam. Zapraszam na długo obiecywany Tag książkowy :) 





1. Najładniejsza okładka pojedynczej książki



Biorąc pod uwagę tylko te książki, które mam w domu, bezie to w tym momencie Wyznania Gejszy strasznie podoba mi się ta okładka. Chyba jest to najlepsza wersja okładki tej książki. Czarne tło, a na nim twarz gejszy. W dodatku jej włosy zlewają się z tłem. Nie mogłam jej przeoczyć na półce w biedronce


2. Najbrzydsza okładka pojedynczej książki


Mam takie dwie w domu których stanowczo nie lubię jest to Zmierzch oraz Diabeł ubiera się u Prady

3. Najładniejsze okładki serii 

Tak bardzo zwyczajnie teraz. Podobają mi się książki z serri Angieski ogród. Dla mnie są przepiękne. Takie romantyczne :)


4. Najbrzydsze okładki serii



Wymienię tutaj serię Crossa, chociaż one nie są brzydkie raczej po prostu mało ciekawe.

5. Okładka zapadająca w pamięć

Nie czytałam i nie posiadam książki, którą teraz wymienię. Ale okładka tej książki bardzo mi zapadła w pamięć, a jest to Osobliwe i cudowne przypadki Evy Lavender

6. Okładka nie pasująca do treści



No nie wiem ? Może Czerwień Jarzębin ?

7.Strony białe czy żółte?

Estetycznie wole białe. Ale tak w codzienności czytając książki nie zwracam na to uwagi.

8. Strony cienkie czy grube?

Kiedyś trafiłam na bardzo cienkie strony, a raz na bardzo grube. Wole raczej coś po środku.

9.Okładka miękka czy twarda?

Nie zwracam na to uwagi. Oczywiście twarda okładka wygląda ładnie i nie niszczy się tak jak te w miękkich okładkach. Ale w trakcie czytania najważniejsza jest treść. Ewentualnie czcionka, którą dobrze się czyta..

10. Najlepsze wydawnictwo [ pod względem wyglądu książek ]

Nigdy nie zwracałam uwagi na wydawnictwa książek. Niestety nie znam odpowiedzi na to pytanie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz