wtorek, 6 czerwca 2017

Post informacyjny

Hej
Chciałabym was poinformować o paru moich pomysłach co do bloga. A właściwie tylko dwóch małych zmianach. Pamiętacie posta z podsumowaniem miesiąca? Nie bardzo pasuje mi tytuł tego posta. Więc postanowiłam, że będzie to Miesięczne co u mnie. Tak jakoś bardziej pasuje mi do tego co tam pisze :) Kolejna sprawa chciałabym, aby regularnie pojawiało się u mnie Top 5... i chciałabym, aby było to czwartkowe TOP 5. Wpadło mi wiele pomysłów co do tej serii, ale jeżeli wy byście chcieli przeczytać coś konkretnego to piszcie :)Tyle, że nie wiem czy będzie to co dwa tygodnie czy co tydzień. W tym tygodniu raczej nie wyrobie się z tym postem. Bo pisze recenzje książki Złe matki są najlepsze. W dodatku chciałabym napisać miesięczne co u mnie. Więc nie wiem jak to będzie. Ale zobaczymy...  Wpadłam jeszcze na pomysł na posty typu co Sądzę o... I to by były posty na różne tematy czasem książkowe, czasem inne, ale jeszcze nie wiem jak miało by to wyglądać. Na razie są to takie tylko luźne pomysły. Które chciałaby wprowadzić jeszcze w tym miesiącu :)

Za niedługo recenzja Złe matki są najlepsze więc wyczekujcie...

Viki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz