środa, 22 marca 2017

Brigdet Jones dziecko- film/ recenzja











Tytuł: Bridget Jones 3 Dziecko
Gatunek: Komedia Romantyczna
Reżyser: Sharon Maguire
Produkcjia: Francja, Irlandia, Wielka Brytania, USA
Autor muzyki: Craig Armstrong
Autor książki: Helen Fielding


Trzeciej części serii Bridget Jones Bridget zachodzi w upragnioną ciążę, jednak nie jest to dokładnie tak jak sobie wymarzyła. Gdyż nadal nie ma męża i w dodatku  nie jest pewna kto jest ojcem... Czy jest nim jej od zawsze ukochany Mark, czy może przystojny Jack z którym przezyła jednorazowa przygodę?


Jak wiadomo w komediach romantycznych końcówka jest do przewidzenia. Jednak podrodzę możemy się nieźle pośmiać. Film nie jest wielkim arcydziełem, ale to komedia romantyczna więc ona nie ma być jakimś wybitnym filmem. Ma nas odstresować po ciężkim dniu i nie zmusząć do zbytniego skupienia. Muszę się tu przyczepić do wyglądu głównej bohaterki. Jak już wspomniałam w innym poście Renee dużo utraciła robiąc sobie botoks. Nie ma już tej charakterycznosci, która doceniając w poprzednich częściach.Wyglądaq bardzo sztucznie...



Wydaję mi się, że jest to najgorsza część tej serii. Chociaż dawno oglądałam dwie pierwsze części pamiętam, że była to duża dawka humoru. Tutaj jest trochę z tym  gorzej. Ale nie jest, aż tak źle żeby nie obejrzeć filmu...
Myślałam, że będzie trochę lepszy, powiedzmy więcej się po nim spodziewałam i troszeczku sie zawiodłam. Mimo wszystko nie uważam, że straciłam czas. Trochę się jednak pośmiałam. I miło jest obejrzeć taki luźny, nie zobowiązujący film. Ach, chciałaby, częściej, móc coś obejrzeć...
Przyznaje też, ze podobała mi się ścieżka muzyczna.
Oczywiście film jest na podstawie książki. Niestety ja nie miałam na razie okazji przeczytać żadnej części Brigdet, ale w domu mam Szalejąc za facetami, Więc może. MOŻE w ty roku uda mi się po nią sięgnąć...

Powiem tak, jeżeli nie macie pomysłu co obejrzeć, można go włączyć. Ale nie spodziewajcie się zbyt wiele...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz