czwartek, 11 stycznia 2018

PS. Kocham cię- Cecelia Ahern








Tytuł: PS. Kocham Cię
Autor: Cecelia Ahern
Liczba stron: 512
Kategoria: Literatura Piękna
Wydawnictwo: Akurat
Data wydania: 8 lipca 2015


Holly i Gerry  byli w sobie do szaleństwa zakochani. Jedna z tych par, co patrzysz i wiesz, że są dla siebie stworzeni. Łączyło ich coś niepowtarzalnego. Planowali wspólne życie, dzieci, starość.. Jednak nie było im to dane. Pewnego dnia u Gerry'ego odkryto guza mózgu... Po śmierci męża, Holly nie potrafiła dalej żyć. Nie wiedziała co ma ze sobą zrobić.  Przez większość czasu po prostu trwała... Aż pewnego dnia otrzymała paczuszkę, a w niej dziesięć listów od jej zmarłego męża...

To był majstersztyk, genialne, niepowtarzalne, mistrzowskie... Taki wyciskacz  łez... (ach) Sama historia porusza dość trudny temat śmierci, żałoby i powrócenia do normalnego życia. Pióro autorki po prostu wow. Jak ona potrafiła przejść, ze smutnej sceny w zabawną. Płakałam... ba jeszcze nigdy tak nad książką nie płakałam, ale uśmiałam się równie dobrze :) Bohaterzy, opisy miejsc, sceny, to wszystko było dopracowane na ostatni guzik. Niczego nie za mało, ani nie za dużo. GENIALNE. Nie potrafię powiedzieć złego słowa na temat tej książki.

Mam wrażenie, że już wszyscy ja czytali, tylko ja taka zostałam, ostatnia.  A jeżeli się mylę i nie czytałeś tej książki to przeczytaj. Najlepiej już w tym roku :) Jestem przekonana, że nie pożałujesz. Nie ważne jaki typ literatury lubisz... To brzmi jak jakaś kiepska reklama. Co nie? Ale ta książka... ojeju. Brak mi słów, na pewno do niej wrócę. Tak szczerze to zaczęłaby ją czytać od nowa... Jak ja się mam zabrać za coś innego ? Jeszcze długo będę przezywać historię Holly...

1 komentarz:

  1. Film oglądałam, książki jeszcze nie czytałam i chętnie to uczynię :)

    OdpowiedzUsuń