piątek, 25 sierpnia 2017

Arabska Żona- Tanya Valko












Tytuł: Arabska Żona
Autor: Tanya Valko
Cykl: Arabaska żona
Liczba stron: 560
Wydawnictwo: Pruszyński i Ska
Kategoria:Literatura piękna, dramat, literatura polska, literatura współczesna,


Główną bohaterką jest nastoletnia Dorota, która zakochuje się w Ahmedzie. Wychodzi za niego za mąż. Po pewnym czasie wraz z ich córką postanawiają wyjechać do jego rodziny. Tam Ahmed pokazuje swoją prawdziwą twarz. Historia jest fikcją opartą na zasłyszanych przez autorkę prawdziwych historii.

O tej książce marzyłam ( całą serię chciałam mieć). Miałam co do niej duże oczekiwanie. ?Jednak rozczarowała mnie. Niestety zawiodłam się na tej książce. Książka się ciągnie. Główna bohaterka jest tak niemożliwie naiwnie głupia, że chwilami nie mogłam tego czytać. ?To co jej mąż wyrabiał... ? Nie wiem jak można sądzić, że  będą szczęśliwi (SPOILER) jak przyłapała go na gwałcie własnej siostry???

Bohaterzy  w ogóle są jakoś dziwnie wykreowania. Matka głównej bohaterki zachowuje się tak dziwacznie. Podając jeden przykład gdy dowiaduje się kim jest chłopak swojej córki od razu wpada w złość i jest przeciwna związkowi (podobno kieruje nią strach o córkę) jednak, gdy tylko dowiaduje się, ze jest w ciąży od razu każe jej wyjść za niego za mąż.
 Ponadto w książce są błędy jeśli chodzi o imiona bohaterów. A konkretniej, chodzi o imię przyjaciółki polki, która przez większość książki ma na imię Barbara, jednak dwa, albo trzy razy autorka nazwała ją Ewą. Która swoją drogą też jest dziwna.

Muszę jednak stwierdzić, że końcówka mnie wciągnęła i mimo wszystko sięgnę po kolejną część. Na ten moment jednak nie koniecznie bym ją wam polecała.

1 komentarz:

  1. Ciekawa książka, daje dużo do myślenia,
    Mam pewną pustkę po przeczytaniu tej książki

    OdpowiedzUsuń