wtorek, 9 stycznia 2018

Postanowienia na rok 2018




1. Czytać na jakość, nie na ilość. Czyli czytać mniej, ale za to bardzo dobre książki. Chciałabym, aby w tym roku było ich jak najwięcej.
2. Pisać recenzje. Przecież to oczywiste.
3. Kontynuować/ nawiązać współprace recenzerskie.
4. Objąć patronatem jakąś książkę. Dopiero zaczęłam interesować się tym tematem. Więc jeszcze nie wile wiem na czym to dokładnie polega. Ale co, nie co już czytałam na ten temat. Byłabym wdzięczna za jakiekolwiek informacje ;)
5. Kupić przynajmniej trzy książki z listy książek do kupienia.
6. Przeczytać książki, które mam w domu.
7.  Przykładać się bardziej do zdjęć oraz wpisów na bloga ( Wykazać się większą pomysłowością )

Po za książkowe

8.Pić co najmniej 2 litry wody więcej.
9.Codziennie zjeść przynajmniej jeden owoc.
10. Ćwiczyć ??? Naprawdę??? Znowu???
11. Wyjechać gdzieś (Kraków, Wrocław)
12. Pójść na basen.
13. Próbować nowych smaków.

Wyszło mi 13 punktów. Podobno pechowa liczba :) Znając mnie to i tak pewnie jeszcze coś dopisze w ciągu roku. Dajcie znać czy robicie lubicie takie postanowienia. Czy sami je robicie? Jak wam wyszło podsumowanie zeszłego roku? Ja was odsyłam do dwóch wcześniejszych wpisów na ten temat Najlepsze momenty... oraz Podsumowanie czytelnicze. Za jakiś czas pojawi się wspomniana lista książek do kupienia, a także bardziej przemyślana, lista 100 książek do przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz