poniedziałek, 1 maja 2017

Herbata, czyli to co ksiazkocholicy lubią najbardziej...


Dzisiaj nie o książkach, a o herbatach. Jakoś tak wzięło mnie na luźny post. Właśnie o moich ulubionych herbatach :) Biorąc pod uwagę to, że pod czas czytania, kolejną czynnością jest właśnie picie herbaty, myślę , że nie oddalam się zbytnio od tematu mojego bloga. A więc zaczynamy.

1. Remsey
















Herbata z biedronki. Jeśli się nie mylę jest tam dostępne cztery rodzaje tej herbaty. Moimi ulubionymi to czarna ekspresowa i z nutką cytryny. I z ręką na sercu mogę powiedzieć, ze jest to najlepsza czarna herbata jaką piłam. I jak na razie to się nie zmienia


2. Herbata miętowa, miętowo-jabłkowa



Tutaj nie mam konkretnej firmy. Po prostu uwielbiam miętową herbatę. A miętowo-jabłkowa to już w ogóle perła :) Chociaż nie tak dawno pewna firma wyprodukowała herbatę w tych smakach, ale o niej w punkcie nr 3

3. Green hills- Wiosenne orzeźwienie- MARZEC


Całkiem niedawno bo miesiąc temu odkryłam, że Green hills zrobiło serie herbat na każdy miesiąc i oczywiście  w każdym miesiącu pojawia się nowy smak. Wiosenne orzeźwienie to jeden z moich ulubionych smaków mięty i jabłka. Mam cichą nadzieje , ze będą jeszcze dostępne. Pojawiła się wersja na kwiecień co jest bardzo ciekawe można ją pić na ciepło i na zimnio, czyli kwiecień plecień, raz zimno, razk gorąco i jest to smak truskawki mango i . Jeżeli o mnie chodzi to smak może być jakoś nie porwał mnie. Ale bardzo zaintrygowała mnie pomysłem z tym na ciepło i zimno :)

4. Melisa
Może smak tej herbaty nie jest jakoś wyjątkowy, ale ta z pomarańczą jest ok. A szczególności w połączeniu z herbatą miętową. Ach ta mięta...


6 komentarzy:

  1. Dokładnie to jest czysta prawda, gdyż połączenie pysznej i ciepłej herbaty wraz z książką jest bardzo fajne. W szczególności jak się jeszcze ma odpowiedni zestaw do picia herbaty z https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/kawa-i-herbata gdzie samo zaparzanie to już swego rodzaju rytuał.

    OdpowiedzUsuń
  2. W czarnej herbacie znaleźć można wszystko, co powinna zawierać dobra herbata: kofeinę, taniny, antyoksydanty. Polecam zajrzeć na stronę https://big-active.pl/herbata-czarna-najlepsza/ aby dowiedzieć się nieco więcej na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy herbata tylko na https://cupandyou.pl/. Poznaj czym jest sklep z herbatą

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie sama herbata jest niezwykła i tym bardziej jeśli jeszcze mamy ją dość mocno aromatyczną. Ja jestem przekonana, że bardzo wysokiej jakości herbaty możemy kupić w https://www.coffeea7.pl/kategoria/herbata/ i ja właśnie chętnie je tam zamawiam.

    OdpowiedzUsuń